2014. február 14., péntek

TF - 12. nap

Szóval ez a reggeli bejegyzés-írás nekem nem megy, visszatérek az estéhez. Sok írnivalóm egyébiránt nincs a mai nappal kapcsolatban. Eltelt. Reggeli mérés: én visszahíztam, 100,2 kg vagyok, Csabi tartja az 56 kg-ot. Tehát valamit elszúrtunk. Sejtem is, hogy mit: nem tudok ennyi felé figyelni. Ha a pihenésre, időbeosztásra figyelek, akkor a kajára nem tudok annyira. Ha a kajával foglalkozom többet, akkor kifutok az időből. Ez a fitnesz-szalagos buli meg sehogy sem fér bele: azt terveztük, hogy kedd, péntek és vasárnap  lesznek az edzésnapjaink. Múlt vasárnap Csabi egyszerűen nem volt hajlandó rá, azt mondta vasárnap nem fogyózik (ő dupla pihenőnapot tart) én meg a reggeli biciklizéstől gyakorlatilag éjjel 11-ig dolgoztam a gép mellett, nem fért bele az időbe az edzés. Kedden lelkiismeretesen megcsináltuk, igaz annyira elcsúsztunk időben  hogy  fene tudja mikor vacsiztunk. Ma megint elmaradt, mert este 7-re lettem kész a takarítással, egyéb teendőkkel, akkor vacsi és utána már a fiúk a táborra kezdtek csomagolni, megszállták a szobámat, mindenhol farmerek, túrabakancsok, sporttáskák, pólók és pulcsik. Mintha egész nap nem is csináltam volna semmit, olyan, mintha a tatárok vonultak volna át rajta. És még kicsit sem közelítenek a végéhez, pedig már nagyon jó lenne, ha lefeküdnének és csönd és félhomály lenne végre meg nyugi. Mire elmennek, addigra nekem jön a munka, a sok barom hír, nem lesz attól se nyugovásom...
Na térjünk vissza a nyafogásból a programunkra. Arra gondoltam a fent leírtak alapján, hogy - legalábbis én a magam részéről - átteszem délelőttre a szalagos edzést. Tehát reggel felkelés után bringa, aztán reggeli és ha elzúztak a srácok, akkor szalagozás. És csak utána kezdem a napi teendőimet. És nagyon-nagyon oda kell figyelni az étkezések időpontjára, minőségére, mennyiségére. Este jóval kevesebbet és inkább nyers zöldséget, nem kenyeret. 
Viszont... Az Úr adjon nekünk egy nagyon békés, nagyon áldott Szombatot, az Ő dicsőségére  és adjon enyhülést a betegeknek, megnyugvást a haldoklóknak. Ámen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése