2014. február 16., vasárnap

TF - 13. és 14. nap

Csak gyorsan és röviden. Ez a két nap leginkább a belső béke megtalálásával, azaz keresésével telt. Végre teljesen egyedül, azonnali kötelezettségek nélkül, úgyhogy a belső hang szólítására összeszedtem magam és elmentem Zugligetbe és a teljes napot ott töltöttem. Felszabadító volt és boldogító. Valóban hátra tudtam hagyni a hétköznapok terheit. A tegnapi nap pihenőnap volt a programban is. Edzés nélkül, szabad étkezésekkel, amit jól el is szúrtam, mert csekély reggeli, hangyányi ebéd után jött a dupla vacsi és a nass. Tulajdonképpen csodálkozom, hogy nem hánytam, igaziból csak a szemem kívánta az ételt, egyáltalán nem esett jól. Ez is egy tapasztalat. Meglepően jól aludtam viszont ezek után. 
Ma azonban új lendülettel vetettem magam a dologba. Komolyan figyeltem a vízre, a 3-szori étkezésre, megvolt a bringázás és nagy figyelemmel végeztem a szalagos gyakorlatokat is. Tulajdonképpen elégedett vagyok. Persze a nap többi részében még véletlenül sem azt csináltam, amit eredetileg terveztem, emiatt tépem is majd jövő héten a hajamat. Az idő java egy kedves baráttal való email-ezéssel telt. Mégis azt hiszem, nem haszontalanul folyt el a mai nap, fontos kérdésekről "beszélgettünk" komolyan, vesékbe látóan. Néha mosolyogtam, néha sírtam, mindenesetre felszabadító volt és arra ösztönzött, hogy ismét, megint újabb szemszögből nézzek végig az életemen és nézzek szembe önmagammal. Meglátjuk majd, tudom-e hasznosítani, tudok-e tőle épülni, vagy csak újabb lelkesedés után visszasüllyedek a kis mocsaramba. Remélem előbbi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése