2014. február 10., hétfő

TF - 8. nap

Ma végre egy kicsit lazább nap - és ragyogó napsütés. Sétálni sajnos későn indultam Ákosommal, mire kiértünk az utcára beborult az ég, de így is jólesett.

Délután a múlt heti feljegyzéseimmel és egy ceruzával felszerelkezve nekiültem kicsit számolgatni: vajon mennyit is alszom én egy héten? Hiszen az eddigi bejegyzésekben is szerepel, hogy valószínűleg nem túl sokat, de mégis mennyi az a nem túl sok? Hát megdöbbentem: az elmúlt héten kb. 33 órát sikerült aludnom!!! 33 órát!!!! Ha úgy számolom, hogy egy felnőttnek elég napi 6 óra, az akkor is 48 óra, nem pedig 33!!!!! És történt ez úgy, hogy figyeltem magamat és tudatosan igyekeztem minél többet pihenni! Mi lehetett eddig??? Valószínúleg még ennél is kevesebb.
Azt hiszem itt megtaláltam problémáim egyik komoly okát, hiszen a kialvatlanság leterheli az idegrendszert és hízáshoz is vezet. Ezen mindenképpen változtatnom kell, csak még nem tudom, hogyan. Azt hiszem a következő hetek feladata, hogy figyeljem magam tovább, készítsem a kis jegyzeteimet, törekedjek a minél korábbi fekvésre/kelésre és találjam meg azokat a pontokat, ahol elvész az időm. Ha ezek a pontok megvannak, talán ésszerű átcsoportosítással elérhetek egy optimálisabb állapotot, s az nyilván pozitív hatással lesz majd mind a lelki, mind a testi egészségemre.
 Ami ebben kemény dió a számomra, az megint csak az önfegyelem. De majd igyekszünk. Végülis az élet annyi terén tudom magam fegyelmezni...
Az egyik ötletem éppen ez: megpróbálom az internetezés idejét áttenni reggelre, hátha akkor nem tévedek el annyira és nem száll el az idő...
Úgyhogy most megyek is tusolni és lefekszem, jó éjt! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése