2013. június 1., szombat

Életmód

Hát ez egy jó kis sarkalatos téma. Megint csak nagyon divatos: mindenféle önjelölt életmód-próféták hintik az igét szerte a világon, esküdözve egyedül hatásos szerekre és módszerekre. Nyilván engem is megérint, tekintve, hogy gyermekeim vannak, akikért felelek, s akiknek valószínűleg még jó ideig szükségük van egy tevékeny, energikus anyára, akire lehet számítani. S tekintve, hogy koromnál fogva azért egyre több kisebb-nagyobb kellemetlen jelzést ad a testem arról, hogy eddig azért nem volt tökéletes, ahogy bántam vele. Nyomaszt a szüleim története is - nyilván szeretném elkerülni a súlyos betegségeket és megőrizni az egészségemet. Ugyanakkor szeretném ezt természetes módon tenni. 
Azt gondolom, hogy 2010. nyarán megtaláltam azt a módszert/rendszert, ami működhet. Végtelenül tiszta, egyszerű és logikus rendszer, a 8 alapelv rendszere. Sajnos az, hogy megtaláltam, nem látszik rajtam és az orvosi leleteimen, mert ugye nem elég megtalálni azt az életmódot, ami megfelelő lehet, de azt alkalmazni is kellene. Újra és újra nekifutok, hogy véglegesen meghonosítsam ezeket az alapelveket az életemben, életünkben, de újra és újra belebukok, mert győz a lustaság, levertség, nassolási vágy, stb. Talán ismeritek ezeket. 
Ettől függetlenül lelkesen hirdetem és kutatom ezeket az alapelveket, és újra és újra nekifutok: nagyon szeretnék eljutni odáig, hogy kijelenthetem: a 8 alapelv szerint élek, s ezek alkalmazása őrzi testi és szellemi egészségemet, frissességemet. Lehet szurkolni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése