2013. június 1., szombat

A leges-legelső, mondhatnám próba

Néhány órát elszerencsétlenkedtem most itt a gép előtt - nem vagyok valami nagy számítógép-guru. Például sehogy sem tudok rájönni, miért nem teszi be azokat a képeket a fejlécbe, ide-oda, amiknek az URL-jét beillesztettem. Nem tudom, bizonyos helyes kis kiegészítők mire valók és nem tudom, hogyan tudnám még szebbé tenni az összképet. Igyekeztem nem harsány színeket választani és inkább kuckós lapot szerkeszteni, mint divatosat, ám hideget. Rengeteg ötletem lenne a megjelenésre, de fogalmam sincs hogyan kell megcsinálni. ...Hmm, nem baj, majd menet közben alakul, ha rájövök a trükkökre. Lényeg, hogy megvan a felület, ahová írhatok, írhatok, írhatok és írhatok!
(Vajon hogyan teszem elérhetővé a célszemélyek számára???)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése