2013. június 6., csütörtök

1Móz.9:8-16

(Kicsit megkínlódtam, mire végre sikerült ezt az 1:20 sec-es felvételt idevarázsolni. Kérlek, ne a minőségét nézd.)

A kép a tegnap esti HírTv Híradó árvízi tudósításából származik (remélem nem kérnek érte jogdíjat :/ ) 
Nézd meg alaposan a részleteket is. Én először azt hittem, rosszul látok - nagyon fáradt voltam már amikor itt tartottam a munkámban. 
A riporter hölgy Kisorosziból tudósít, homokzsákok tetején állva, arról beszél, hogyan védekeznek a helyiek a közelgő árhullámmal szemben. 
A híradások bő fele egyébként a hazánkat, Európa jelentős részét, illetve az USA-t is (Mississippi) érintő áradásokról szólnak. Döbbenetes, néhol ijesztő képekkel illusztrálva a helyzetet. Akiket személyesen érint, nyilván katasztrófaként, özönvíz-szerűen élik meg ezeknek a napoknak az eseményeit. 

És eközben megjelenik az égen a Szivárvány (ív). A kamera rögzíti és az adást ezrek, vagy akár milliók láthatják. Szívem szerint a facebook-ra is feltöltöttem volna, csak nem sikerült. Pedig milyen jó lenne, ha ez a kép bejárná a világot és megerősítené az embereket, az emberek hitét. Isten mindig azon a nyelven szól hozzánk, amit értünk. Ma a médiát (is) használja. A képernyőn keresztül üzen a képernyő-függő társadalomnak. Akinek van szeme, lássa! És akinek van füle, hallja: 






14"És lészen, hogy mikor felhővel borítom be a földet, meglátszik az ív a felhőben.
15És megemlékezem az én szövetségemről, mely van én közöttem és ti közöttetek, és minden testből való élő állat között; és nem lesz többé a víz özönné minden testnek elvesztésére."
(1.Móz.9
:14-15)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése