2013. szeptember 17., kedd

Menü 2013.09.18-2013.09.24.

 A 30 NAPOS VEGÁN KIHÍVÁS RÉSZLETEI

Tegnap csatlakoztam az őszi 30 napos vegán kihíváshoz, a menüsort onnan kaptam email-ben. Annyit változtattam csak rajta, hogy nekem a hét első napja nem hétfő lett a menü szempontjából, hanem szerda, két okból. Egyrészt mert kissé késve csatlakoztam (elvileg múlt péntekig lehetett volna), másrészt nekem kedd az a napom, amikor sosem kell az irodában lennem, tehát ez tud lenni a stabil bevásárlónapom a piacon és a bio-boltban. A receptek java része megtalálható  a Vegagyerek.hu-n, amely egyike a kedvenc gastroblogjaimnak. Komoly minőséget képvisel és sok támaszt ad azoknak az anyukáknak, akik gyermekeiket (is) vegetáriánus módon szeretnék táplálni. Tehát mostantól 4 héten át a Vegán Kihívás menüsorát használom én is és ajánlom figyelmetekbe. (A tk. mindíg a teljes kiőrlésűt jelenti! És még egy változtatás: a quinoa helyett én valószínüleg kölest fogok használni - mert az van itthon, és tudom, hogy a fiaim is megeszik)
SZERDA
Reggeli:  
Növényi tejes gyümölcsturmix, olajos magkrémes pirítós
Tízórai:
Gyümölcs (müzliszelet)
Ebéd :
Tk penne, paradicsomos,spenótos,fokhagymás szósszal
Vacsora:
Sárgarépás,zöldleveles babsaláta, citromos-olivás öntettel
CSÜTÖRTÖK
Reggeli:
Amarantos-gyümölcsös kukoricapehely-reggeli
Tízórai:
Gyümölcs (margarinos kenyér)
Ebéd:  
Mediterrán kölestál
Vacsora:
Bazsalikomos vöröslencseleves, pirítóskenyér
PÉNTEK
Reggeli:
Amarantos, tk mini palacsinták gyümölccsel
Tízórai:
Palacsinta
Ebéd :
Maradék leves, quinoa-fasírt, zöldsaláta
Vacsora:
Zöldborsós, füstölt tofus saláta
SZOMBAT
Reggeli:
Őszi gabonakása
Ebéd:
Egyszerű tészta- vagy babsaláta
Uzsonna:
-
Vacsora:
Tepsiben sült zöldségek, saláta
VASÁRNAP
Reggeli:
Pirítós, magkrém/lekvár, gyümölcs
Ebéd :
Paradicsomos szendvics
Vacsora:
Pirított zöldségek, avokádókrém
HÉTFŐ
Reggeli:
Napindító turmix tetszőleges gyümölccsel
Tízórai:
Ebéd : 
Polenta, pirított vegyes zöldséggel, saláta
Vacsora:
Tökmagpástétom, pirítós, nfriss zöldségek
KEDD
Reggeli:
Pirítós,magkrém, lekvár
Tízórai:
Gyümölcs
Ebéd : 
Csicseriborsós gabonaegytál
Vacsora:
Vegán burger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése